Urząd Gminy Izabelin - Gmina Izabelin

Menu główne

Treść

Raport o stanie gminy Izabelin za rok 2018

Przygotowanie raportu o stanie gminy to nowy wymóg, wynikający ze znowelizowanej w zeszłym roku ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 994). Zgodnie z art. 28aa ust. 1 wójt co roku do końca maja musi przedstawić radzie raport o stanie gminy. 

Raport o stanie gminy obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.

W tym roku wójtowie sporządzają dokument po raz pierwszy. Raport ma charakter publiczny i jest prezentowany na sesji absolutoryjnej rady gminy, a w debacie nad nim mają prawo brać udział również Mieszkańcy. 

Publiczna debata nad Raportem odbędzie się na sesji Rady Gminy Izabelin w dniu 25 czerwca o godz. 16:00. 

Mieszkańcy, którzy chcieliby wziąć udział w debacie i zabrać głos podczas sesji, muszą złożyć Przewodniczącemu Rady Gminy swoje zgłoszenie zawierające podpisy co najmniej 20 osób. 

Mieszkańcy będą dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Gminy, nie więcej niż 15 osób, zgodnie z zapisami ustawy. 

Zgłoszenia można składać do Kancelarii Urzędu Gminy Izabelin, w godzinach pracy Urzędu, najpóźniej 1 dzień przed posiedzeniem Rady Gminy.

www.bip.izabelin.pl - raport o stanie gminy Izabelin
 

drukuj (Raport o stanie gminy Izabelin za rok 2018)

wstecz

Promobox

Kontakt

  • -

Kontakt

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin

tel. 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl

Nr konta
31 1020 1026 0000 1102 0023 6034
PKO BP SA II O/Warszawa

MAPA

[obiekt mapy]
  • System Informacji Przestrzennej - Urząd Gminy Izabelin

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.
baner toplayer