Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Nabór wniosków na odbiór i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest w 2021 r. rozpoczęty!
Mieszkańcy gminy, posiadający na swojej posesji zeskładowane wyroby zawierające azbest, mogą składać w Urzędzie Gminy wnioski o sfinansowanie odbioru (pakowanie i załadunek), transportu i utylizacji (unieszkodliwiania) tych odpadów. Nabór wniosków trwać będzie do 30 listopada 2021 r. albo do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel (jeżeli środki zostaną wyczerpane przed 30 listopada 2021 r.)
UWAGA!
Gmina nie finansuje demontażu pokryć dachowych.
Wnioski można pobrać ze strony (zamieszczone poniżej) lub w wersji papierowej w Urzędzie Gminy.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Izabelin,
pokój nr 3 w godzinach: pon. 9.00-18.00, wt.-pt. 8.00-16.00, tel. 22 722 89 31.
- autor: Wydział Ochrony Środowiska