Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Ruszamy z kolejnym naborem wniosków na odbiór i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest!
Zachęcamy mieszkańców gminy Izabelin, posiadających na swojej posesji zeskładowane wyroby zawierające azbest, do złożenia w Urzędzie Gminy wniosku o sfinansowanie odbioru (pakowania i załadunku), transportu i utylizacji (unieszkodliwiania) tych odpadów. Wnioski w 2023 r. będą przyjmowane do 30 listopada lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel (jeżeli środki zostaną wyczerpane przed 30 listopada).
UWAGA!
Gmina nie finansuje demontażu pokryć dachowych.
Druk wniosku udostępniony jest poniżej, wersja papierowa – w Urzędzie Gminy.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z pracownikami Wydziału Ochrony Środowiska (pokój nr 3), tel. 22 722 89 31 w godzinach: pon. 9.00–18.00, wt.–pt. 8.00–16.00.