Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji społecznych Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Izabelin
Konsultacje społeczne w przedmiocie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Izabelin zostały przeprowadzone zgodnie z postanowieniami Uchwały Nr IV/17/11 Rady Gminy Izabelin z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie przyjęcia „Regulaminu konsultacji społecznych” i na podstawie Zarządzenia Nr 233/2017 Wójta Gminy Izabelin z dnia 14 sierpnia 2017 r.
Przedmiotowe konsultacje odbyły się w terminie od 31.08.2017 r. do 15.09.2017 r. Akcja informacyjna, w sprawie przedmiotowych konsultacji, trwała od 16.08.2017 r. do 15.09.2017 r.
Informacja o konsultacjach w przedmiocie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Izabelin została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, na stronie internetowej Gminy, w newsletterze oraz przekazana radnym i organizacjom pozarządowym działającym na terenie Gminy Izabelin. Projekt Uchwały został wyłożony do wglądu w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Izabelin, w Referacie Ochrony Środowiska.
W konsultacjach mogli brać udział mieszkańcy Gminy Izabelin i organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 ze zm.).
Podczas konsultacji wpłynęło dziesięć wniosków z uwagami – dwa wnioski złożone zostały przez organizacje pozarządowe (Stowarzyszenie „Przyjazne ulice” i Stowarzyszenie DziałajMY!), dwa wnioski złożyła również Rada Sołecka Laski oraz 6 wniosków wpłynęło od mieszkańców Gminy. Ogółem zgłoszono do konsultowanego dokumentu 52 uwagi z czego 8 zostało uwzględnionych. Treść złożonych uwag wraz ze stanowiskiem Urzędu i jego uzasadnieniem znajdują się w załączonej tabeli.
Do sprawozdania dołączony został również tekst jednolity Regulaminu zawierający uwzględnione uwagi.
Zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.) Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Izabelin zostanie przekazany do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w celu zasięgnięcia opinii, a po jej uzyskaniu zostanie poddany pod obrady Rady Gminy Izabelin.
Przewidywany termin uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Izabelin: listopad 2017
- autor: Barbara Bacewicz-Borys, data: 2017-10-18