Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Internetowe Biuro Obsługi Klienta w GPWiK Mokre Łąki!
W celu ułatwienia i usprawnienia kontaktu z naszą spółką, uruchomiliśmy dla Państwa Internetowe Biuro Obsługi Klienta - eBOK. Serwis pozwala na bieżący podgląd Państwa konta oraz wiele innych korzyści:
- szybki, darmowy dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
- oszczędność czasu i wygodę obsługi
- bieżący podgląd salda rachunku
- wykaz niezapłaconych faktur oraz ich terminów płatności
- możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy i samodzielnego wystawienia faktury VAT
- szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta
Mając na uwadze dalszy rozwój naszych usług elektronicznych np. powiadamianie o awariach sieci, prosimy o uzupełnienie danych kontaktowych o numery telefonów komórkowych. W celu skorzystania z ww. udogodnień w zależności od zakresu usług, prosimy wypełnienie zgód dostępnych po zalogowaniu do systemu eBOK.
Dostęp do eBOK jest możliwy wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną umowę na dostarczanie wody lub odprowadzanie ścieków pod adresem: https://ebok.mokrelaki.pl/