Urząd Gminy Izabelin - Gmina Izabelin

Menu główne

Treść

Program rządowy „Mój prąd” – trwa nabór wniosków przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Od 30 sierpnia do 20 grudnia 2019 r. trwa nabór wniosków w ramach Programu „Mój Prąd”.

Dofinansowaniu podlegają instalacje PV o mocy 2-10 kW. Dofinansowanie w formie dotacji obejmuje do 50% kosztów kwalifikowanych mikroinstalacji wchodzącej w skład przedsięwzięcia, ale nie więcej niż 5 tys. zł na jedno przedsięwzięcie.
Dofinansowaniu podlegają instalacje niezakończone przed dniem 23.07.2019 r., natomiast projekt musi być zakończony przed dniem złożenia wniosku o dofinansowanie.

Wymagania techniczne określone w programie to: instalacja wyprodukowana nie później niż 24 miesiące przed montażem. Zakres instalacji obejmuje panele fotowoltaiczne z niezbędnym oprzyrządowaniem i zamontowanym licznikiem dwukierunkowym.

Z programu może skorzystać każda osoba fizyczna spełniająca 2 poniżesz warunki:

  1. Wytwarza na własne potrzeby energię elektryczną
  2. Zawarła umowę kompleksową, która reguluje kwestie związane z wprowadzeniem do sieci energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji.

Obecnie są trzy sposoby złożenia wniosku:

  • przez stronę internetową – w tym wypadku trzeba posiadać profil zaufany (eGO) lub e-dowód: https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-programu-moj-prad
  • W siedzibie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW)
  • Listownie – wysyłając wniosek na adres NFOŚiGW.

W celu złożenie wniosku należy przygotować:

  • login z hasłem do profilu zaufanego i telefon komórkowy lub podpis kwalifikowany, ewentualnie e-dowód,
  • kopię faktury za dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej. Kopia faktury powinna być opatrzona adnotacją Zgłoszono do Programu priorytetowego Mój Prąd”,
  • dowód zapłaty faktury/oświadczenie o dokonanej wpłacie,
  • zaświadczenie Operatora Sieci Dystrybucyjnej potwierdzające montaż licznika wraz z numerem Punktu Poboru Mocy, w którym go zainstalowano. Zaświadczenie to powinno być opracowane wg wzoru lub równoważne z nim, czyli powinno zawierać minimum informacji, ujętych we wzorze, 
  • oświadczenie o samodzielnym montażu instalacji (tylko w przypadku gdy instalacja jest montowana samodzielnie, przy założeniu posiadania niezbędnych kwalifikacji).

Dodatkowych informacji o programie „Mój Prąd” udzielają Doradcy Energetyczni Projektu „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.  (https://doradztwo-energetyczne.gov.pl.)

drukuj (Program rządowy „Mój prąd” – trwa nabór wniosków przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej)

wstecz

Promobox

Kontakt

  • -

Kontakt

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin

tel. 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl

Nr konta
31 1020 1026 0000 1102 0023 6034
PKO BP SA II O/Warszawa

MAPA

[obiekt mapy]
  • System Informacji Przestrzennej - Urząd Gminy Izabelin

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.
baner toplayer