Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Program „Dobry Start”
Wniosek o świadczenie dobry start – podobnie jak wniosek o świadczenie wychowawcze z Programu „Rodzina 500+’- można składać online od 1 lipca przez stronę https://empatia.mpips.gov.pl lub przez bankowość elektroniczną oraz od 1 sierpnia także drogą tradycyjną (w formie papierowej). Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.
Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowania przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Nie obejmuje także studentów, uczniów szkół policealnych i uczniów szkół dla dorosłych.
O przyznaniu świadczenia „Dobry Start” osoba zostanie poinformowana drogą elektroniczną.
Więcej informacji na temat programów Rodzina 500+ oraz „Dobry Start” można znaleźć pod adresem strony internetowej: https://www.gov.pl/web/rodzina
Obsługą wniosków Rodzina 500+ oraz „Dobry Start” w Gminie Izabelin, zajmuje się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 Maja 42, II piętro w budynku Urzędu Gminy.
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek od 9.00 do 18.00
wtorek, czwartek, piątek od 8.00 do 16.00
środa – dzień wewnętrzny
tel. 22 722 89 40