Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Płatności bezgotówkowe w Urzędzie Gminy Izabelin
Uprzejmie informujemy, że od 2 listopada 2017 r. w Urzędzie Gminy Izabelin wprowadzono możliwość wpłat z tytułu podatków lokalnych, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz opłaty skarbowej przy użyciu karty płatniczej lub telefonu. Urząd uczestniczy w Programie upowszechniania płatności bezgotówkowych w administracji publicznej przy użyciu terminali płatniczych POS oraz WebPOS Paybynet.
W terminalu POS będą akceptowane płatności z wykorzystaniem kart płatniczych VISA, MasterCard oraz płatności mobilne BLIK, natomiast płatności w systemie WebPOS Paybynet będą realizowane z wykorzystaniem telefonu (smartfona) i aplikacji mobilnych banków. Mieszkańcy dokonujący płatności przy pomocy karty płatniczej bądź przy użyciu telefonu nie ponoszą żadnych prowizji. Płatności przyjmują pracownicy Referatu Podatków i Opłat Lokalnych (pok. 101) oraz Referatu Gospodarki Odpadami (pok. 9).
Program jest prowadzony przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., która pełni rolę koordynatora Programu oraz wspiera finansowo jego wdrożenie i funkcjonowanie, dzięki czemu Gmina Izabelin nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów.
Możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych jest odpowiedzią na oczekiwania mieszkańców. Mamy nadzieję, że przyjmowanie opłat w formie bezgotówkowej będzie dla Państwa wygodne, zaoszczędzi czas, zwiększy bezpieczeństwo transakcji, a dla urzędu przełoży się na usprawnienie prac całej instytucji.