Urząd Gminy Izabelin - Gmina Izabelin

Menu główne

Treść

Informacja o istotnych zadaniach i działaniach realizowanych przez Urząd Gminy Izabelin i gminne jednostki w II kwartale 2017 roku

Mając na uwadze potrzebę udostępniania informacji o sytuacji w Gminie, pragniemy poinformować wszystkich Mieszkańców o istotnych zadaniach i działaniach, jakie  zostały zrealizowane bądź nad którymi pracowano w minionym kwartale  (kwiecień – czerwiec 2017).

Za najbardziej istotne zadania i działania realizowane przez Gminę i jej jednostki w minionym  kwartale uznajemy:

  • udzielenie Wójtowi przez Radę Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2016 rok;
  • udział w spotkaniu z Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oraz Zastępcą Prezydenta m. st. Warszawy R. Kaznowską w sprawie nowego połączenia gm. Izabelin z Warszawą po realizacji trasy S-7 (Energetyczna/Loteryjki oraz Nowojanickiego), a także w sprawie przebudowy skrzyżowania ul. 3 Maja z  Estrady/Arkuszowa;
  • zakończenie uzgodnień Stałej Organizacji Ruchu projektu budowy ścieżek rowerowych /ZIT/;
  • rozpoczęcie budowy sali wielofunkcyjnej w Gminnym Przedszkolu w Laskach;
  • zakończenie prac projektowych nowego ośrodka zdrowia, który powstanie u zbiegu ul. Matejki i Tetmajera;
  • zakończenie prac adaptacyjnych piętra budynku komunalnego w Mościskach;
  • rozpoczęcie budowy gminnego systemu alarmowego i komunikacji głosowej, która zakończy się 31 lipca 2017 r.

 

Skarbnik Gminy:

  • dokonanie przez Radę Gminy na wniosek Wójta  kilku zmian w Uchwale Budżetowej na 2017 rok, niezbędnych w celu realizacji zadań gminy oraz możliwości ich sfinansowania. Najważniejsze i kluczowe dla gminy to zmiany w zadaniach majątkowych w tym inwestycyjnych, jakie czekają na realizację w sezonie letnim oraz jesiennym i dotyczą: przebudowy ul. Sienkiewicza w Izabelinie B, rozbudowy Gminnego Przedszkola w Laskach o salę wielofunkcyjną, rozbudowy budynku Ośrodka Zdrowia w Izabelinie, przebudowy kotłowni gazowej i wymiany instalacji ciepłej wody w Szkole Podstawowej przy ul. 3 Maja w Izabelinie, modernizacji budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Chabrowej 4 w Mościskach oraz modernizacji punktów oświetlenia ulicznego w Izabelinie C, Hornówku, Truskawiu i Laskach;
  • dokonanie ostatecznego rozliczenia minionego roku budżetowego; zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych Wójt Gminy Izabelin przedstawił Radzie Gminy oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie sprawozdanie roczne z wykonania budżetu za 2016 r. zawierające zestawienie dochodów i wydatków wynikające z zamknięć rachunków budżetu, sprawozdania budżetowe oraz obszernie opisane sprawozdanie finansowe za 2016 r. (zawierające bilans z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego, łączny bilans jednostek budżetowych, łączny rachunek zysków i strat jednostek budżetowych oraz łączne zestawienie zmian w funduszu jednostek budżetowych);
  • udzielenie w dniu 31 maja 2017 r. Wójtowi Gminy przez Radę Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2016 r.;  po wcześniejszym zapoznaniu się ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2016 r., sprawozdaniem finansowym gminy za 2016 r., opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2016 r., informacją o stanie mienia gminy oraz stanowiskiem Komisji Rewizyjnej.

 

Wydział Gospodarki Przestrzennej

Referat Architektury i Planowania Przestrzennego: 

  • prace przy opracowaniu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do działki Nr 79/2 we wsi Mościska;
  • opracowanie koncepcji planu zagospodarowania przestrzennego wsi Mościska Etap IV, część A;  
  • opracowanie projektu Analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym  i przedstawienie go do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej;
  • prace nad planem zagospodarowania przestrzennego wsi Hornówek, część E oraz wsi Izabelin B;
  • wyłonienie Wykonawcy i podpisanie umowy na wykonanie aktualizacji Planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe;
  • przygotowanie 127 zaświadczeń oraz wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  • przygotowanie 27 pism w ramach bieżącej obsługi architektoniczno – budowlanej;
  • przygotowanie 7 odpowiedzi na wnioski do zmiany obowiązujących planów miejscowych.

 

Referat Geodezji i Gospodarki Gruntami:

  • nabycie zabudowanej działki nr ew. 79/2 o pow. 2427 m2 obr. Mościska z przeznaczeniem pod budownictwo komunalne;
  • nabycie w drodze darowizny udziału 18/22 w działce nr ew. 939/28 o pow. 1992 m2 przeznaczonej pod drogę gminną ul. Sarenki;
  • podpisanie porozumienia i zlecenie wydzielenia ostatnich terenów przeznaczonych pod ul. Łosia i ul. Bobrową w Truskawiu;
  • nabycie pod drogi gminne w drodze decyzji podziałowych i komunalizacji gruntów o łącznej powierzchni 1121 m2.

 

Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych:

  • wykonanie oświetlenia ulicznego w ul. X Poprzecznej w Hornówku oraz w ul. Langiewicza i Końcowej w Izabelinie C;
  • rozpoczęcie prac związanych z rozbudową Przedszkola w Laskach o salę wielofunkcyjną;
  • ogłoszenie przetargu na budowę połączenia drogowego ulicy Łąkowej w Mościskach z ulicą Klaudyńską w Klaudynie;
  • podpisanie umowy z projektantami wyłonionymi w postępowaniu przetargowym na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych w gminie Izabelin (ul. Jodłowej w Mościskach oraz ul. Chłopickiego, ul. Langiewicza i ul. Chodkiewicza w Izabelinie C,  ul. I Poprzecznej w Hornówku oraz ul. Kordeckiego, ul. Podbipięty i ul. Jana Kazimierza w Izabelinie B).

 

Wydział Środowiska

Referat Ochrony Środowiska:

  • prowadzenie akcji usuwania materiałów zawierających azbest dla gminy Izabelin;
  • kontrola podmiotów działających w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz odbierania i transportu nieczystości ciekłych od właścicieli nieruchomości;
  • sporządzenie rocznego zestawienia informacji o zakresie korzystania ze środowiska;
  • opracowanie „Analizy stanu gospodarki odpadami na terenie gminy Izabelin za 2016 rok”;
  • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie odpadów komunalnych;
  • wydanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów - 7 decyzji;
  • zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym i przeciwdziałanie bezdomności zwierząt;  
  • zlecenie prac związanych z utrzymaniem zieleni na terenie gminy Izabelin (usunięcie drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub mienia, obumierających oraz pielęgnacja drzew);  
  • realizacja zadania wynikającego z Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Izabelin - dofinansowanie do zabiegów kastracji/sterylizacji psów i kotów posiadających właściciela z terenu gminy Izabelin, pokrycie kosztów chipowania;
  • prowadzenie korespondencji z Dyrektorem Kampinoskiego Parku Narodowego oraz ze Starostą Powiatu Warszawskiego Zachodniego w celu uzgodnienia sposobu postępowania ze zwierzyną na terenie zabudowanym, w tym z dzikami.

 

Referat Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa:

  • ogłoszenie przetargu na nakładki asfaltowe w gminie Izabelin: Truskaw ul. Ptasińskiego (odcinek od – do: Leśnej Polanki - Popiełuszki), Hornówek ul. XV Poprzeczna (Kurowskiego – Łączna), ul. Łączna (Lipkowska – XII Poprzeczna), ul.  Zielona (3 Maja – Kurowskiego), Izabelin C ul. Początkowa (Krasińskiego – Planty), ul. Siemiradzkiego (Poniatowskiego – Kościuszki),            ul. Paderewskiego (Poniatowskiego – Świerkowa), ul. Kościuszki (Chodkiewicza – do granicy KPN), ul. Słoneczna (Kościuszki – Jałowcowa), Izabelin B ul. Zamoyskiego (Sapiehy – Podbipięty), ul. Rocha Kowalskiego (Lubomirskiego – Kordeckiego);
  • doposażenie gminnych placów zabaw;
  • podpisanie umowy na wykonanie Programu Opieki nad Zabytkami w gminie Izabelin.

 

Referat Gospodarki Odpadami:

  • wydanie 34 decyzji ustalających wysokość opłaty za wywóz odpadów komunalnych na 2017r.;
  • wystawienie 214 upomnień dla dłużników;
  • wysłanie 143 wykazów zaległości i 22 tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego,
  • wszczęcie 59 postępowań przedegzekucyjnych;
  • przyjęcie 13 zobowiązań mieszkańców dotyczących spłaty zaległości;
  • wydanie 2 decyzji o rozłożeniu płatności na raty;
  • przeprowadzenie kontroli ilości odpadów przyjmowanych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.

 

Wydział Rozwoju:

  • rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację w 2017 roku zadania publicznego, dotyczącego działalności edukacyjnej i profilaktycznej w zakresie przeciwdziałania przemocy i uzależnieniom w środowisku dzieci, młodzieży i dorosłych, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 r.;
  • przeprowadzenie szkolenia dla kobiet i nastolatek z zakresu przeciwdziałania różnym formom przemocy -  BezpiecznaJa i BezpiecznaJaTeen; 
  • prowadzenie konsultacji społecznych w sprawie projektu Statutów sołectw Gminy Izabelin;
  • przygotowanie programu polityki zdrowotnej „STOP grypie  65+. Program szczepień ochronnych przeciwko grypie osób w wieku od 65. roku życia, na lata 2017-2019”, na podstawie którego we wrześniu bieżącego roku ruszy akcja bezpłatnych szczepień przeciwko grypie dla osób powyżej 65 lat;
  • organizacja bezpłatnych badań mammograficznych dla kobiet w wieku 50-69 lat;
  • rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert i udzielenie dotacji czterem organizacjom na wsparcie realizacji zadania publicznego w zakresie wypoczynku letniego dzieci  i  młodzieży w okresie 24 czerwca 2017r. – 31 sierpnia 2017 r.;
  • organizacja stanowiska Urzędu Gminy Izabelin na Pikniku Rodzinnym z okazji 10-lecia Centrum Kultury Izabelin;
  • przygotowanie plakatów na wydarzenia gminne i sołeckie;
  • pomoc przy organizacji premierowego pokazu filmu „Korytarz Węgierski. Warszawa 1944”;
  • dodanie zakładki DLA TURYSTY na stronie internetowej Gminy;
  • przygotowanie wizytówek z najważniejszymi telefonami Urzędu i instytucji gminnych oraz informatora teleadresowego na stronie internetowej Gminy;
  • poprawa i uzupełnienie wniosku do Banku Gospodarstwa Krajowego o dofinansowanie zakupu lokali mieszkaniowych w ramach programu „Wsparcie budownictwa socjalnego z Funduszu Dopłat”;
  • podpisanie umowy dofinansowania z Fundacją Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Lokalny Animator Sportu 2017 – bieżące raportowanie oraz rozliczenia;
  • prowadzenie współpracy z Gminnym Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji w przygotowaniach do złożenia wniosku o dofinansowanie  w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (szczególnie w zakresie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko);
  • przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WM,  dla projektu pn. Gminne Przedszkole w Laskach "Akademia Pod Dębowym Liściem"- jest nas więcej, złożono również uzupełnienia oraz zakończono negocjacje;
  • przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o dofinansowanie w ramach konkursu nr POWR.02.18.00-IP.01-00-002/17, w ramach 2 Osi priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój;
  • przygotowanie, wraz z Referatem Ogólnym, i przekazanie danych do uruchomienia przetargów w ramach projektu ASI RPO WM – systemy dziedzinowe;
  • przygotowanie projektu uchwały oraz podpisanie z Powiatem umowy w sprawie pomocy finansowej na organizację wypoczynku wakacyjnego dla dzieci ze środowisk polskich na Wschodzie;
  • opracowanie mapy z propozycjami lokalizacji i zawartości informacyjnej drogowskazów w gminie;
  • wykonanie zdjęć radnych oraz kierownictwa Urzędu i zamieszczenie ich na tablicy informacyjnej;
  • prowadzenie bieżącej obsługi przedsiębiorców w ramach Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (174 wnioski wraz z deklaracjami ZUS).

 

Wydział Finansowy

Referat Księgowości Budżetowej:

  • sporządzenie sprawozdań budżetowych za I kwartał 2017 r. Urzędu Gminy oraz Gminy (Organu);
  • bieżąca ewidencja dochodów, wydatków, kosztów, środków trwałych oraz czynności przygotowawcze dotyczące sporządzenia sprawozdań budżetowych za II  kwartał 2017 r. Urzędu Gminy oraz Gminy (Organu); analiza kont syntetycznych i analitycznych,  analiza należności i zobowiązań wynikających z ksiąg rachunkowych, wysyłka wezwań do zapłaty od należności cywilnoprawnych;
  • obsługa księgowa projektu „Zintegrowane Inwestycje Terytorialne dla  Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego” ZIT ( ścieżki rowerowe).

 

Referat Księgowości Podatkowej:

  • wystawienie decyzji wymiarowych dotyczących podatku od nieruchomości (57 szt.), podatku leśnego (2 szt.),  łącznego zobowiązania pieniężnego (20 szt.), decyzji zmieniających wymiar (90 szt.);  
  • systematyczne wprowadzanie zmian zgodnie z przesłaną przez Starostę Powiatu Warszawskiego Zachodniego informacją w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja zebranych informacji dotyczących użytków gruntów położonych na terenie gminy Izabelin;  
  • przyjmowanie interesantów oraz wszczynanie postępowań administracyjnych zgodnie z ustawą  z  dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych  oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa - w sprawie zmiany wymiaru podatku;
  • sprawdzenie deklaracji podatku od nieruchomości os. prawych (6 szt.);  
  • wystawienie tytułów wykonawczych dla osób fizycznych za zaległości w  podatku od nieruchomości, rolnym i leśnym (162 szt. na kwotę 69 974,83 zł);
  • wystawienie upomnień dla osób fizycznych za zaległości w  podatku od nieruchomości, rolnym i leśnym (853 szt. na kwotę 524 810,61 zł);
  • rozliczenie oraz kontrola prawidłowego poboru podatków pobieranych przez sołtysów poszczególnych miejscowości za II kwartał 2017 r.;
  • wprowadzenie do systemu podatkowego wszystkich potwierdzeń odbioru upomnień w sprawie zaległości w podatku od nieruchomości, rolnym, leśnym oraz łącznego zobowiązania pieniężnego;
  • w zakresie podatku VAT:  wystawienie 131 faktur sprzedaży, sporządzenie rejestrów sprzedaży i zakupu, wystawienie deklaracji podatku VAT-7;  wystawienie dwóch interpretacji dotyczących stosowania przepisów dzierżawy nieruchomości, sprzedaży nieruchomości;  przygotowywanie dokumentów dotyczących wystąpienia o wydanie interpretacji indywidualnych.

 

Zespół Szkół w Izabelinie:

  • kontynuacja programów i projektów:
    • pilotażowy Program Programowania w Szkole dla uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej koordynowanego przez MEN;
    • Koduj z Klasą, Mistrzowie Kodowania i SCRATCH;
    • „Bezpieczne wędrówki od grosika do złotówki”;
    • „Ogarnij inżynierię” (we współpracy z Fundacją Katalyst Engineering) – prowadzenie zajęć w klasach 4;
    • pilotażowego projektu Kształtowanie Przestrzeni (we współpracy z Izbą Architektów RP);
  • przeprowadzenie warsztatów profilaktycznych na temat komunikacji interpersonalnej, przeciwdziałania agresji i przemocy oraz na temat kształtowania norm i wartości, rozwijania odpowiedzialności i komunikacji rówieśniczej w klasach 1-3 oraz w klasach 6 szkoły podstawowej;
  • przeprowadzenie warsztatów profilaktycznych dla uczniów klas II Gimnazjum „Dorastaj bezpiecznie”;
  • przeprowadzenie egzaminu gimnazjalnego; uzyskanie wysokich wyników przez uczniów – szczegółowa informacja ukaże się w kolejnym wydaniu gazety; 
  • organizacja rodzinnego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Dziecka (27.05.2017);
  • organizacja Integracyjnego Festynu Rodzinnego promującego czytelnictwo, zdrowy styl życia i programowanie (10.06.2017);
  • otynkowanie budynku gospodarczego (strona wschodnia i północna) – Izabelin, ul. 3 Maja 49;
  • założenie rolet w 5 salach lekcyjnych, pracowni komputerowej oraz pokoju nauczycieli - Izabelin, ul. 3 Maja 49;
  • wymiana opraw oświetleniowych w kuchni szkolnej – Hornówek, ul. Wojska Polskiego 5.

 

Gminne Przedszkole w Izabelinie:

  • zakończenie realizacji projektu współfinansowanego przez gminę Izabelin „Porozumienie bez przemocy”;
  • zakończenie współpracy w ramach Programu Partnerstwa Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie; zdobycie certyfikatu Przedszkola uczącego się;
  • organizacja IX konkursu recytatorskiego „Dla mnie jest dziś scena w aktora się zmieniam”;
  • organizacja olimpiady sportowej dla przedszkolaków;
  • organizacja  An English Day in the Kindergarden;
  • organizacja Dnia Rodziny;
  • koncert 46 mandolin dzieci z orkiestry Juno Wars ze szkoły nr 316 w Warszawie.

 Gminne Przedszkole w Laskach:

  • organizacja zebrań i zajęć adaptacyjnych dla dzieci nowoprzyjętych;
  • promowanie talentów poprzez udział: w Konkursie Piosenki (zdobycie III miejsca), Przeglądzie Teatralnym w Zaborowie, w Turnieju Układania Puzzli (zdobycie II miejsca);
  • zorganizowanie wewnętrznych konkursów: recytatorskiego i wokalnego (zaproszenie do udziału dzieci z Gminnego Przedszkola w Izabelinie);
  • kontynuowanie akcji „Moja gmina bez elektrośmieci”  (sukcesywne wymienianie elektrośmieci na punkty, które umożliwią wyposażenie przedszkola w sprzęt multimedialny);
  • uroczyste zakończenie roku przedszkolnego przez trzy najstarsze grupy - występy dla rodziców połączone z finałem warsztatów bębniarskich „łubu-dubu”;
  • występy młodszych dzieci z okazji Dnia Mamy i Taty;
  • rozpoczęcie budowy auli.

 

Centrum Usług Wspólnych Izabelin:

  • sporządzenie i analiza  sprawozdań budżetowych za miesiąc kwiecień, maj 2017 r. jednostek obsługiwanych tj.: Centrum Usług Wspólnych Izabelin, Zespół Szkół w Izabelinie, Gminne Przedszkole w Izabelinie i Gminne Przedszkole w Laskach;
  • bieżąca obsługa finansowo – księgowa oraz płacowa ww. jednostek;
  • przygotowanie Uchwały w sprawie określenia regulaminu ofert na zapewnienie możliwości korzystania z wychowania przedszkolnego oraz kryteriów wyboru ofert;
  • przygotowanie rekrutacji do Szkoły Podstawowej w Izabelinie oraz gminnych przedszkoli;
  • naliczanie i wypłata  kosztów dowozu indywidualnego dzieci niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli;
  • przygotowanie not obciążeniowych  za I kwartał 2017 dla innych gmin za dzieci uczęszczające do gminnych przedszkoli publicznych;
  • przeliczenie budżetu wg nowej metryczki subwencji oświatowej;
  • wyliczenie kwoty dotacji celowej na wyposażenie  szkół w podręczniki i materiały edukacyjne;
  • korespondencja i przygotowanie danych do projektu Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych „Edukacja Przedszkola” – Gminne Przedszkole w Laskach;
  • analiza arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli.

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Izabelinie:

  • wykonywanie ustawowych zadań związanych z pomocą społeczną, świadczeniami rodzinnymi, funduszem alimentacyjnym, świadczeniem wychowawczym (500+), wspieraniem rodziny, przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, Kartą Dużej Rodziny;
  • zatrudnienie i przeszkolenie nowego pracownika socjalnego, który przejął teren i obowiązki Pana Roberta Marczaka, powołanego od dnia 1 kwietnia br. na Kierownika GOPS;
  • przeprowadzenie remontu pomieszczeń GOPS;
  • przygotowania do okresu składania wniosków na nowy okres zasiłkowy na świadczenia wychowawcze 500+.

 

Gminna Biblioteka Publiczna w Izabelinie:

  • zorganizowanie spotkań autorskich z Wojciechem Widłakiem i Ewą Chotomską; Autorzy odwiedzili Bibliotekę i  spotkali się z dziećmi z Przedszkola w Izabelinie i w Laskach;
  • przygotowanie 3 spotkań  Izabelińskiego Dyskusyjnego Klubu Książki;  
  • zorganizowanie wystawy prac malarskich Renaty Poncyliusz- Misiak - mieszkanki Izabelina; wystawę można oglądać w godzinach pracy biblioteki do dnia 8 września br;
  • zorganizowanie lekcji bibliotecznych dla dzieci z przedszkoli, podczas których dzieci zostały zapoznane z biblioteką, poznały baśnie i bajki Andersena oraz braci Grimm, zostały zapoznane ze  współczesną literatura piękną dla dzieci, poznały twórczość pisarską Doroty Gellner;
  • organizacja akcji „Czytamy Dzieciom”;
  • zakup 227 książek.

 

GPWiK „Mokre Łąki”

  • rozpoczęcie prac budowlanych sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Północnej (Truskaw) finansowane środkami z Funduszu Spójności;
  • przeprowadzenie modernizacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Hornówku w ulicach:  Łączna, Zielona, XV Poprzeczna poprzez budowę przyłączy wodnych i kanalizacyjnych oraz wymianę i uzupełnienie zasuw sieciowych;
  • modernizacja przewodów wody surowej na Stacji Uzdatniania Wody;
  • pozimowe sprzątanie dróg gminnych z zalegającego piachu i innych pozostałości;
  • modernizacja drogi gruntowej ul. Białych Bzów (Mościska);
  • modernizacja kładki przy zbiorniku "Mokre Łąki".

 

Centrum Kultury Izabelin

  • organizacja XIX Izabelińskich Spotkań z Książką;
  • przygotowanie spektaklu poetyckiego „Przystanek poezja” w wykonaniu Waldemara Rychłego z zespołem;
  • zorganizowanie Biegu upamiętniającego Powstanie Styczniowe oraz „Marszu po książkę” - grupa nordic walking na spacerze z kijami;
  • zorganizowanie premierowego pokazu filmu o księdzu Aleksandrze Fedorowiczu „Święty z Izabelina”;
  • współorganizacja premierowego pokazu filmu „ Korytarz Węgierski. Warszawa 1944” oraz spotkania z autorami  filmu;
  • zorganizowanie spotkania dla młodych matek promującego karmienie piersią;
  • partnerowanie biegom: Bieg Ali Run i Bieg Truskawki oraz pomoc  przy organizacji biegów  sobotnich i niedzielnych dla mieszkańców – grupa zaawansowana i grupa początkująca;
  • organizacja 13 spotkań Uniwersytetu Trzeciego Wieku dot. m.in.: literatury, psychologii, malarstwa, historii, geopolityki, kulturoznawstwa, biografii, etnografii, architektury, ziołolecznictwa, żeglugi; wizyta w Łazienkach Królewskich na wystawie „Ogrody angielsko-chińskie”, zwiedzanie stałej ekspozycji na Zamku Królewskim oraz w Wilanowie;  
  • zorganizowanie koncertów: „Giganci  Polskiej Sceny” – Bogdan Łazuka, Andrzej Rosiewicz, Filip Borowski, Chóru „Adila” z Gruzji, „Muzyczne rozmaitości” dla gości z gmin partnerskich naszej gminy i jej mieszkańców oraz koncertu Joanny Rawik;
  • spotkanie z gwiazdą Grażyną Szapołowską;
  • przygotowanie 12 projekcji filmów dla dzieci i 32 projekcji filmów dla dorosłych w ramach Kina za Rogiem;
  • zorganizowanie Warsztatów wokalnych oraz Koncertu Finałowego dla finalistów VI Mazowieckiego Festiwalu Piosenki „Rozdźwięki”- Izabelin 2017;
  • zorganizowanie cyklicznych zajęć dla dzieci i młodzieży: warsztaty plastyczne, komputerowe, bębniarskie, gier planszowych i robotyki Lego Mindstorms, warsztaty muzyczne dla dzieci „Gordonki”  warsztaty naukowe „Funiversity”, zajęcia szachowe;
  • przedstawienia teatralne dla dzieci: „Chata pełna bajek”, „Trzej bracia Chrum”, „Doktor dzięcioł”, „Morskie opowieści”;
  • przedstawienie teatralne wystawiane przez rodziców z przedszkola w Laskach dla dzieci pt. „Bajek zamieszanie na leśnej polanie”;
  • wystawienie przez Kabaret Trema spektaklu teatralnego pt. „Seniorzy potrafią, czyli trema na scenie”;
  • zorganizowanie wystaw: prac malarskich seniorek, ilustracji dla dzieci, historycznej związanej z działaniami grupy AK Kampinos oraz wystawy fotografii „Tydzień kawy” wraz ze spotkaniem z podróżnikiem Markiem Łasiczem pt. „Kolumbia”;
  • zorganizowanie całodniowego Pikniku rodzinny z okazji 10-lecia CKI;
  • zorganizowanie trzech spektakli tanecznych: Alladin - musical dziecięcy, spektakl taneczny Sanzaru i widowisko taneczne „Czas na taniec”;
  • kiermasz świąteczny wielkanocny;
  • zorganizowanie Koncertu uczniów Studia Piosenki pt. „Witajcie w naszej bajce” i pokazów grup baletowych na zakończenie roku szkolnego.

 

Wójt Gminy Izabelin

 Witold Malarowski 

wstecz

Promobox

Kontakt

  • -

Kontakt

Urząd Gminy Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin

tel. 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl

Nr konta
31 1020 1026 0000 1102 0023 6034
PKO BP SA II O/Warszawa

MAPA

[obiekt mapy]
  • System Informacji Przestrzennej - Urząd Gminy Izabelin

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.
baner toplayer