Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Złóż wniosek i oddaj azbest za darmo w 2018 r.
Ruszył nabór wniosków na odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest w 2018 r.
Mieszkańcy gminy, którzy mają na swojej posesji zeskładowane odpady niebezpieczne zawierające azbest, mogą składać w Urzędzie Gminy wnioski o sfinansowanie odbioru (pakowanie i załadunek), transportu i utylizacji (unieszkodliwiania) tychże odpadów.
Wnioski, które wpłyną do Urzędu są weryfikowane, a po weryfikacji przekazywane do realizacji firmie wyłonionej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Gmina nie finansuje demontażu pokryć dachowych.
W 2017 r. w ramach prowadzonej akcji na koszt gminy unieszkodliwiono 59 ton odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Referatu Ochrony Środowiska, Urząd Gminy Izabelin, pokój nr 3 w godzinach: pon. 9.00-18.00, wt.- pt. 8.00 - 16.00, tel. (22) 722-89-31.