Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Sprawozdanie z przeprowadzanych konsultacji w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Izabelin
Konsultacje społeczne w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Izabelin zostały przeprowadzone zgodnie z postanowieniami Uchwały Nr IV/17/11 Rady Gminy Izabelin z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie przyjęcia „Regulaminu konsultacji społecznych” i na podstawie Zarządzenia Nr 188/2017 Wójta Gminy Izabelin z dnia 18 stycznia 2017 r.
Przedmiotowe konsultacje odbyły się terminie od 19.01.2017 r. do 02.02.2017 r.
Informacja o konsultacjach projektu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Izabelin została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, na stronie internetowej Gminy, w newsletterze oraz przekazana radnym, sołtysom i organizacjom pozarządowym działającym na terenie Gminy Izabelin, które podały swoje adresy email. Projekt Uchwały został również wyłożony do wglądu w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Izabelin, w Wydziale Rozwoju.
Za przeprowadzenie konsultacji odpowiadał Wydział Rozwoju Urzędu Gminy Izabelin.
W konsultacjach mogli brać udział mieszkańcy i organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817).
Podczas niniejszych konsultacji społecznych nie zgłoszono żadnych uwag do konsultowanego projektu uchwały.
- autor: Barbara Bacewicz-Borys, data: 2017-02-06