Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Raport z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektów statutów sołectw Gminy Izabelin
Konsultacje społeczne projektu statutu sołectw Gminy Izabelin zostały przeprowadzone na podstawie art. 30 ust. 1 w zw. z art. 5a ust. 1 i art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713) oraz Uchwały Nr XXV/207/17 Rady Gminy Izabelin z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie określania zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Izabelin oraz Uchwały Nr XXV/208/17 Rady Gminy Izabelin z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji oraz na podstawie Zarządzenia Nr 174/2020 Wójta Gminy Izabelin z dnia 23 czerwca 2020 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektów statutów sołectw gminy Izabelin.
Każdy mieszkaniec mógł zgłosić swoje uwagi do projektu statutów.
Konsultacje odbyły się w terminie od 08.07.2020 r. do 26.07.2020 r.
Akcja informacyjna przeprowadzona została z wykorzystaniem wszystkich mediów, na których prowadzone są oficjalne strony internetowe lub podawane oficjalne informacje przez Urząd Gminy:
- strona internetowa Urzędu Gminy;
- Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy;
- gminny profil Fanpage na portalu społecznościowym FB;
- newsletter Urzędu Gminy informacja wysłana do subskrybentów;
- tablice ogłoszeniowe w Urzędzie Gminy i Centrum Kultury Izabelin;
- 70 szt. plakatów i 500 szt. ulotek informacyjnych rozdystrybuowanych na terenie gminy w miejscach często odwiedzanych przez mieszkańców (tablice sołeckie, przystanki autobusowe, gminne placówki oświatowe, sklepy i wydarzenia na terenie gminy);
- publikacja ogłoszeń w prasie lokalnej (Listy do Sąsiada, Kurier Izabeliński);