Menu główne
Menu
Reklama
Treść
Raport z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu "Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Izabelin"
Konsultacje społeczne projektu „Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Izabelin” zostały przeprowadzone zgodnie z postanowieniami Uchwały Nr XXV/207/17 Rady Gminy Izabelin z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Izabelin, zgodnie z Uchwałą Nr XXV/208/17 Rady Gminy Izabelin z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji oraz na podstawie Zarządzenia Nr 173/2019 Wójta Gminy Izabelin z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu regulaminu „Regulamin utrzymania czystości i porządku w Gminie Izabelin”.
Konsultacje społeczne trwały od 06.07.2020 r. do 22.07.2020 r.
Akcja informacyjna przeprowadzona została z wykorzystaniem wszystkich mediów, na których prowadzone są oficjalne strony internetowe lub podawane oficjalne informacje przez Urząd Gminy:
- strona internetowa Urzędu Gminy,
- Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy,
- gminny profil Fanpage na portalu społecznościowym FB,
- newsletter Urzędu Gminy informacja wysłana do subskrybentów,
- tablice ogłoszeniowe w Urzędzie Gminy i Centrum Kultury Izabelin,
- 70 szt. plakatów i 500 szt. ulotek informacyjnych rozdystrybuowanych na terenie gminy w miejscach często odwiedzanych przez mieszkańców (tablice sołeckie, przystanki autobusowe, gminne placówki oświatowe, sklepy, pikniki sołeckie i wydarzenia na terenie gminy),
- publikacja ogłoszeń w prasie lokalnej (Listy do Sąsiada, Kurier Izabeliński.